برای اون روزایی که تو کوچه ها با هم محله ایامون
بازی میکردیم
دلم تنگ شده...
برای اون روزایی که وقتی شنبه ها یادمون میرفت ناخن هامونو بگیریم
از ترس مدرسه نمی رفتیم
دلم تنگ شده...
برای اون روزایی که نمی دونستیم عشق و عاشقی چیه
ولی زندگی میکردیم
دلم تنگ شده...
برای اون روزایی که روز اول عید پیکمونو حل میکردیم که
تا آخر تعطیلات راحت باشیم
دلم تنگ شده...
برای اون روزایی که تنها دغدغه مون این بود که
نمره دیکته مون 20 بشه
دلتنگ اون روزایی ام که زندگی میکردمو نمیدونستم

ما را در سایت غرورم منو شکست............. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 109